Nutriție pentru o bună viziune. Latest Blog

Nutriție bună a vederii
Produse Calitate - că-i mai bună decât toate!

Dezvoltați obiceiurile bune de mâncare acum pentru sănătate și viziune pe tot parcursul vieții O alimentație bună alimentează corpul, contribuie la ochii sănătoși și chiar poate influența funcționarea minții. În anii de adolescență, o dietă sănătoasă este deosebit de importantă pentru a vă menține vigilența și pentru a vă întări mușchii și oasele. Opțiunile de mâncare înțelepte vă ajută de asemenea să vă păstrați pielea netedă și clară pentru o mai mare încredere în tine.

Pe lângă faptul că vă oferă energia de care aveți nevoie pentru a prospere în școală, sport și alte activități, o alimentație bună joacă un rol vital în menținerea vederii sănătoase.

  • Principiile unei vieti sanatoase sunt pe cat de simple, pe atat de eficiente si despre ele ne propunem sa discutam in continuare.
  • Nutriție pentru ochi - Sănătate -
  • 10 sfaturi de baza pentru o alimentatie sanatoasa – Alege sa fii sanatos!

Începând cu obiceiurile alimentare bune la adolescenți, vă veți ajuta să vă vedeți cel mai bine, să vă mențineți o greutate sănătoasă ca adult și să scăpați mai târziu riscul unor afecțiuni grave ale ochilor, inclusiv cataracta, degenerescența maculară și retinopatia diabetică.

Iată câteva vitamine cheie și substanțe nutritive care joacă un rol important în viziune bună: Vitamina A și ochii tăi Vitamina A, de obicei primul ingredient pe eticheta sticlelor cu multivitamine, este foarte importantă pentru a vă menține ochii sănătoși.

Nutriție pentru ochi

Un deficit de vitamina A poate provoca probleme de vedere la noapte. Poate provoca, de asemenea, ochi uscați severe, care pot duce la infecții oculare și la pierderea vederii.

Să vă dau câteva exemple. Într-un documentar văzut acum ceva vreme Fed Up pe Netflix, extrem de bun despre industria zahărului, interese și consumun medic spunea că nu-i bine să bei suc de portocale. Cantitatea mare de zaharuri din el dă un șoc pancreasului, care produce urgent insulină pentru a restabili echilibrul în corp, pe termen lung ducând la probleme. Mult mai bine este să consumi chiar portocala întreagă, în loc să-i storci interiorul, deoarece pulpa ei va asigura o absorbție mai lentă a aceleiași cantități de zahăr, corpul nemaiintrând în red alert.

EyePinionul tău Presupunând că ați avut amândouă, ați prefera să purtați ochelari sau lentile de contact la un interviu de angajare? Cercetările sugerează că vitamina A poate, de asemenea, să vă scadă riscul de cataractă și degenerescență maculară nutriție pentru o bună viziune târziu în viață.

  • Masa de operație oftalmică
  • Nu aveți niciun articol în coșul de cumpărături.
  • Slab demotivator al vederii
  • В ней царила полная тишина.
  • Меган скрылась во вращающейся секции, таща за собой сумку.
  • Care este efectul alimentelor consumate asupra sănătăţii?
  • Cu deteriorarea vederii, picături pentru ochi

De asemenea, poate încetini pierderea vederii la persoanele cu o stare oculară denumită pigmentă retinită. Vitamina A joacă, de asemenea, un rol vital în creșterea osului și vă ajută să vă luptați cu simptomele ochiului roz și cu alte infecții, menținând sistemul imunitar puternic.

Care este efectul alimentelor consumate asupra sănătăţii?

Și este esențială pentru pielea sănătoasă. Cât de mult aveți nevoie de vitamina A în fiecare zi?

Am viziune 1 2 3 4 5 scăderea vederii la locul de muncă

Pentru fetele adolescente, este de micrograme UI. Sursele alimentare bune de vitamina A sunt carnea de vită sau ficat de pui, uleiul de ficat de cod, laptele și ouăle.

Vitamina A și ochii tăi

Vitamina A poate fi obținută și indirect din fructe și legume colorate care conțin carotenoide pro-vitamine A vezi mai jos. Dar prea multă vitamină A poate fi dăunătoare.

Caracteristici ale dezvoltării matematice a copiilor cu deficiențe de vedere Pentru ce struguri sunt bune. Fitness Nation - Dieta Mediteraneana previne deteriorarea vederii - Informatii despre nutritie, fitness, crestere masa musculara si slabire. Am 38 de ani și am purtat ochelari de când mă știu. Înainte de a merge la universitate am folosit lentile cu dioptrii Am început să port ochelari, care aproape au devenit parte din mine, iar apoi am început să folosesc lentile de contact. Mai târziu, vederea mi s-a înrăutățit, deoarece lucram în contabilitate.

Simptomele toxicității vitaminei A includ durerile de cap, pierderea apetitului, amețeli, modificări ale pielii și dureri articulare. Nu luați mai mult de 2. De asemenea, aveți grijă să luați suplimente dacă utilizați medicamente pe cale orală de acnee care conțin izotretinoină un exemplu este Accutane.

dacă minus 5 este miopie adresează on-line o întrebare oftalmologului

Aceste medicamente pot conține niveluri ridicate de vitamina A, crescând riscul unei reacții de toxicitate. Nutrienții cheie pentru ochii sănătoși nutrienţi Alocația dietetică recomandată ADR pentru adolescenți Vitamina A Carne de vită, ficat de pui, ulei de ficat de cod, lapte, ouă micrograme pentru băieți, micrograme pentru fete Carotenoidele Kale, spanac, salată frunze, morcovi, ardei grași, roșii, suc de roșii, cartofi dulci, broccoli, squash, pepene verde, grapefruit roz, caise Nu sa stabilit ADR Portocale, suc nutriție pentru o bună viziune portocale, ardei roșu și verde, grapefruit, căpșuni, broccoli, kale 75 mg pentru băieți, 65 mg pentru fete Bioflavonoide Boabe, struguri, mere, portocale, grapefruit, ceapa galbena, alimente de soia, leguminoase, ceaiuri, ciocolata neagra Nu sa stabilit ADR Sursa: Biblioteca Națională de Agricultură, Departamentul Agriculturii din SUA Carotenoide pentru o viziune bună Alți nutrienți importanți pentru ochi și viziune sunt pigmenții galbeni, portocalii și roșii din fructe și legume numiți carotenoizi.

Există sute de carotenoide, dar cele mai des întâlnite în dietele din America de Nord sunt alfa-carotenul, beta-carotenul, beta-criptoxantina, luteina, zeaxantina și licopenul. Carotenoizii sunt, de asemenea, numiți fitonutrienți, un termen care descrie substanțele nutritive derivate din plante confirmate ca fiind importante pentru sănătatea umană. Carotenoide pro-vitamine A. Alfa-carotenul, beta-carotenul și beta-criptoxantina se numesc carotenoide pro-vitamine A, deoarece organismul le transformă în vitamina A în timpul digestiei.

Ore regulate de masa

În prezent, nu există o alimentație recomandată pentru carotenoidele pro vitamina A, dar Institutul Național al Cancerului, Societatea Americană de Cancer și Asociația Americană a Inimii recomandă ca toată lumea să mănânce zilnic o varietate de fructe și legume bogate în carotenoide. Două morcovi de dimensiuni medii oferă suficient carotenoizi pentru ca organismul să-și producă ADN-ul zilnic de vitamina A.

vederea a deteriorat nisipul în ochi miopie mare la ambii ochi

Luteină și zeaxantină. Luteina și zeaxantina LOO-teen și zee-ah-ZAN-subțiri sunt importante pentru ochi, deoarece vă ajută să vă protejați retina de deteriorarea cauzată de razele ultraviolete UV dăunătoare ale soarelui și de lumina vizibilă HEV.

Навигация по записям

Expunerea prelungită la radiațiile UV și HEV poate deteriora retina și poate crește riscul de apariție a degenerescenței maculare. Unele studii sugerează că luteina și zeaxantina pot, de asemenea, să vă reducă riscul de apariție a cataractei mai târziu în viață. Luteina și zeaxantinul sunt pigmenți de plante care se găsesc în mod natural în verdeață de culoare închisă, incluzând șuncă, spanac, salată romaină și salată de frunze verzi. Sunt, de asemenea, într-o varietate de alte legume, inclusiv broccoli, squash, ardei gras, morcovi și roșii.

nutriție pentru o bună viziune totul despre vedere și boală

Ouăle sunt o altă sursă bună a acestor fitonutrienți importanți. Nu există o RDA pentru luteină și zeaxantină.

Alimentatie sanatoasa - 35 de reguli pentru o viata mai buna

Dar unii cercetători sugerează că aveți nevoie de cel puțin șase până la zece miligrame mg de luteină zilnic pentru o sănătate bună a ochilor.

Un alt carotenoid important pentru o bună viziune, licopenul este pigmentul care conferă roșiilor culoarea roșie.

cum să elimini oboseala ochilor

Cu cât rosul este mai roșu, cu atât mai mult este licopenul. Pe lângă roșiile și sucul de roșii, alte surse de licopen includ pepene verde, grapefruit roz, caise și portocale din sânge. Cercetările sugerează că licopenul, nutriție pentru o bună viziune luteina și zeaxantina, vă poate reduce riscul degenerării maculare și al cataractei, mai târziu în viață.

Latest Blog

Licopenul, de asemenea, pare să reducă riscul pentru o serie de tipuri de cancer, inclusiv cancerul pulmonar, cancerul de prostată la bărbați și cancerul de col uterin la femei. În prezent, nu există nicio ADR pentru licopen, dar pentru a obține beneficiile pentru sănătate ale acestui și al altor fitonutrienți, Academia Națională de Științe și alte organizații din domeniul sănătății vă recomandă să includeți o cantitate mare de fructe și legume bogate în carotenoide în dieta zilnică.

Vitamina C Vitamina C numită și acidul ascorbico vitamină solubilă în apă și un puternic antioxidant, este bogată în multe fructe și legume.

Ațiputeafiinteresat