Exerciții pentru masa vizuală

Exercitii de antrenament vizual

By Gabriel R.

dacă viziunea 0 7 0 8

Umerii sunt muschii pe care sigur vrei sa ii lucrezi deoarece o mana solida, bine dezvoltata, incepe de fapt de la umar. Cum lucram umerii pentru un aspect vizual placut? In primul rand umarul are 3 regiuni sau capete : deltoidul anterior fatadeltoidul mijlociu lateral si deltoidul posterior spate. Exercitiile pe care trebuie sa le faci sunt de doua tipuri: impins sau presa pentru masa exerciții pentru masa vizuală si fluturari ce ajuta la definire acele striatii.

Antrenament pentru umeri - Fitness, suplimente si nutritie

Asadar, de fiecare data cand lucrezi umerii, exista o serie de exercitii pe care iti recomand sa le faci la inceput. Aceste miscari se fac cu greutate mai mare si repetari mai putine. Imediat dupa, treci pe exercitiile de definire cu repetari mai multe.

Vei face cate 4 seturi pe exercitiu cu pauza intre 60 si 90 de secunde.

Dar regula ramane valabila si in cazul ochilor? Exista oare exercitii pentru imbunatatirea vederii sau esti convins ca doar ochelarii te mai salveaza? De ce ai nevoie de exercitii pentru imbunatatirea vederii? La orice varsta, indiferent daca ai deja probleme cu ochii sau nu, ai nevoie de exercitii pentru imbunatatirea vederii, deoarece acestea te ajuta sa: Remediezi carentele vizuale; Mentii sanatatea oculara; Potentezi functia vizuala.

Pe langa umeri mai este nevoie sa lucrezi trapezul dar o exerciții pentru masa vizuală vorbesc mai tarziu despre aceasta regiune. Gata cu introducerea. Sper ca esti entuziasmat deoarece incepe antrenamentul pentru umeri. Exercitii masa musculara 1. Presa pentru umarul posterior zona din spate. Fiind vorba de masa iti recomand sa faci 4 seturi in stil piramida.

Poti incepe de exemplu primul set cu X greutate care sa iti permita sa faci 12 repetari, apoi mai adaugi 5 kg si faci 10 repetari, apoi inca 5 sau 10 kg depinde de conditita ta fizica si forta si faci 8 repetari iar ultimul set in jur de 6 repetari. Intelegi ce incerc sa iti spun, da?

Totusi, ai foarte mare grija la forma pentru a elimina orice risc de accidentare.

ce sunt problemele de vedere

Acest exercitiu se poate executa in mai multe moduri: la aparatul Smith foarte bun mai ales pentru incepatori deoarece iti mentine o forma corecta sau cu bara la banca ori din picioare. Imaginea ilustreaza perfect miscarea pe care trebuie sa o faci.

exerciții pentru masa vizuală oameni cu vedere normală

Este extrem de important sa ai spatele drept. De asemenea mai conteaza si priza: cand bratul tau este paralel cu solul, bratul si antebratul trebui sa formeze unghi de 90 grade. Daca ai priza prea ingusta lucrezi mai mult triceps, daca este prea in exterior atunci nu lucrezi deltoidul posterior la capacitate maxima. Ce iti mai recomand, este sa lasi bara jos pana cand iti atingi trapezul nu o opri cum este ilustrat in imagine, las-o mai jos.

Sunt unele persoane care fac doar jumatate din miscare ca in fotografia de mai sus dar dupa mine o astfel de executie este incompleta.

Antrenament pentru umeri

Daca nu poti lasa bara atat de jos din cauza anumitor probleme, nu iti face griji. Las-o cat de jos poti tu si de fiecare data incearca sa fortezi un pic. Incet dar sigur vei deveni mai flexibil si o sa reusesti sa faci miscarea completa iar pe viitor rezultatul va fi favorabil.

Presa militara pentru deltoidul anterior exerciții pentru masa vizuală din fata Aceasta miscare poate fi de asemenea executata in mai multe moduri. La aparat, cu bara din sezut sau din picioare. Avand in vedere ca primul exercitiu de umeri a fost cu aparatul Smith, acum poti incerca din picioare cu bara.

Exercitii pentru imbunatatirea vederii

Tine pieptul in fata, spatele drept si mai mult, nu uita sa formezi unghiul de 90 de grade despre care ti-am vorbit mai devreme. Imaginea urmatoare ilustreaza perfect ce vreau sa spun.

Periodizarea Antrenamentelor pentru Rezulate mai Bune?

Ai grija sa respiri! Inspira la coborare, expira la ridicare. Cat despre pauza, aceasta va fi asa cum am mentionat ceva mai sus, intre 60 si 90 de secunde.

Se pare că browser-ul dvs. a dezactivat JavaScript.

Presa Arnold cu gantere miscare de rotatie — lucreaza tot umarul dar cel mai mult pune presiune exerciții pentru masa vizuală portiunea laterala Iti recomand sa il faci la o banca cu spatarul ridicat la aproximativ 90 de grade poti si din picioare numai ca banca iti mentine forma corecta. De asemenea ai doua optiuni: fie il executi individual cu o mana fie cu ambele in acelasi timp.

Cand ai ganterele in maini adica pozitia de startpalmele trebuie sa fie orientate catre tine. In timp ce ridici greutatile, trebuie sa executi miscarea de rotatie astfel incat atunci cand ajungi sus pozitia exerciții pentru masa vizuală exerciții pentru masa vizuală fie cu spatele la tine.

Urmareste cu atentie imaginea si iti vei da seama de ceea ce vreau sa spun. Facand miscarea corecta, vei simti cum iti lucreaza tot umarul de la deltoidul anterior, cel lateral si pana la cel posterior. Cu alte cuvinte lucrezi toata regiunea umarului. Impins cu gantere Cand faci exercitii cu bara, in mod normal lucrezi zona din fata sau din spate a umarului insa cu ganterele poti lucra foarte bine umarul lateral. Aceasta miscare se poate realiza si cu un aparat daca il ai in sala de forta la care mergi.

Tipurile de Exercitii pentru Picioare

Iti recomand si aici sa faci 4 seturi cu pauza intre 60 si 90 de secunde; inspiri la coborare, expiri la ridicare. Este foarte important sa te concetrezi pe toate cele 3 regiuni ale exerciții pentru masa vizuală. Daca lucrezi prea mult zona din fata sau din spate, aspectul vizual nu o sa fie cel exerciții pentru masa vizuală dupa cateva luni de antrenament intens. Sunt convins ca vrei sa arati bine din toate punctele de vedere si din orice unghi asa ca fii atent la portiunile umarului care cer un extra de atentie.

In regula, tot ce ti-am aratat pana acum au fost exercitii de masa. Urmeaza partea a doua in care iti voi prezenta exercitii de modelare. Exercitii pentru modelarea umerilor: fluturari 1. Fluturari pentru umarul lateral si anterior Nu am prea multe de zis la acest exercitiu deoarece fotografia este sugestiva.

Practic, pozitia de start este cea din imaginea principala. Tu nu trebuie sa faci altceva decat sa ridici bratele cat mai sus.

Ziua 1 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, exerciţiul cu mărgele, vederea dublă Ziua 2 - Exerciţiul palmelor, rotirea degetului mare, organizarea câmpului de lucru, prinderea paiului Ziua 3 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, rotirea degetului mare, vedere dublă Ziua 4 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul cu mărgele, organizarea câmpului de lucru, vedere dublă Ziua 5 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, organizarea câmpului de lucru, prinderea paiului Ziua 6 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul cu mărgele, rotirea degetului mare, vederea dublă Ziua 7 - Exerciţiul palmelor, rotirea degetului mare, exerciţiul carte-calendar, prinderea paiului Acest program de antrenament ar trebui combinat zilnic cu exerciţii de întărire fizice la locul dumneavoastră de muncă aceste exerciţii vor fi prezentate mai târziu în acest capitol. Exerciţiul "palmelor" vizualizare sus Scop: Această tehnică importantă. Puteţi face acest exerciţiu la o masă sau la biroul exerciții pentru masa vizuală, stând pe scaun. Din moment ce scopul este relaxarea, veţi găsi utilă sprijinirea braţelor cu pernuţe. Dacă lucraţi într-un birou, puteţi sprijini braţele pe o suprafaţă cum ar fi un teanc de caiete, cărţi.

Iti recomand sa il faci cu greutati care sa iti permita aproximativ 20 de repetari. Fluturari pentru umarul anterior Aceasta miscare poate fi realizata cu bara ca in imaginecu gantere, la scripete ori cu discul. Ai grija sa schimbi la fiecare antrenament modul de executie deoarece ai la dispozitie destule variante. Foloseste-le pe toate daca vrei sa te dezvolti armonios!

Intotdeauna trebuie sa ai bratele drepte cat timp executi miscarea si la fel ca mai sus, iti recomand in jur de 15 — 20 repetarii.

Antrenament pentru creier. Program vizual complet

Fluturari pentru umarul posterior Si acest exercitiu se poate face la scripete, cu gantere, discuri ori la aparate deci schimba-le de fiecare data cand te antrenezi. Poza fiind sugestiva sunt convins ca te-ai prins de modul de executie. Spatele drept! Mentine-l asa pana cand faci 20 de repetari.

educaţie perceptiv – vizuală, orientare, mobilitate, tehnici alternative ...

Am terminat cu prezentarea exercitiilor pentru umeri insa nu am terminat cu antrenamentul. Urmatorul exercitiu este pentru trapez. Observatie: Sa nu faci asa cum am vazut la sala deseori adica sa iti rotesti umarul. Trapezul se lucreaza doar prin ridicarea umerilor nu prin rotirea lor. Daca vei exerciții pentru masa vizuală cum nu trebuie, risti sa te accidentezi. Ia greutati in maini aparate, gantere, discuri, ori bari incarcate cu greutati si ridica umerii cat mai sus, aproape de urechi.

Este unicul mod corect de a lucra trapezul. Exercitii trapez Incarca o bara dreapta cu greutati care sa iti permita sa faci 20 de repetari si tot atunci pregateste-ti doua discuri sau doua gantere pentru ca vei face o superserie.

Incepi initial cu bara exact ca in imagine. Dupa ce ai terminat, ai maxim 5 secunde sa iei ganterele sau discurile si sa mai faci segment de viziune 20 de repetari ca in poza mica. Asa cum am mentionat anterior, doar ridici umerii nu ii rotesti.

Ațiputeafiinteresat