Algele pentru a îmbunătăți vederea. Spirulina, sanatate din alge

4 alimente colorate care iti protejeaza vederea

Probleme în carieră din cauza surmenajului Cu cat este mai inchisa culoarea verde a fructului sau a legumei, cu atat este mai mare continutul de luteina din aceasta. Nu uita: grasimea mareste absorbtia de luteina, deci aminteste-ti sa-ti sotezi spanacul sau alte legume verzi in putil ulei de masline.

restaurarea cărții viziunii de către bates exercițiul ocular îmbunătățește vederea

Alte legume cu continut ridicat de luteina si zeaxantina: varza, napi, varza furajera, boabele de mustar, mazarea si broccoli. Alge marine Fa-ti plinul cu niste verdeturi marine! Mancaruri pe baza de alfe precum spirulina, chlorella si algele verzi-albastre contin nutrienti care sunt algele pentru a îmbunătăți vederea pentru ochi.

Am hipermetropie cum să îmbunătățesc vederea

Ca majoritatea plantelor verzi, algele contin clorofila, care ajuta la buna circulatie a sangelui, imbunatateste oxigenarea, detoxifierea sangelui si per total, ajuta organismul sa functioneze mai bine.

De asemenea, protejeaza vederea impotriva deteriorarii. Nu este nevoie sa te apuci de lectii de scuba diving pentru a gasi acest aliment pentru ca este disponibil pe piata sub forma de pudra, pe care o poti dizolva in apa, suc sau ceai verde.

algele pentru a îmbunătăți vederea cum se testează vederea într-o chinchilla

Copiii nu ar trebui sa consume mai mult de 1 gram, iar femeile insarcinate sau cele care inca alapteaza ar trebui sa vorbeasca cu medicul inainte de a include produsul in meniul lor. Cat de mult iti plac aceste alimente colorate?

algele pentru a îmbunătăți vederea

Spune-ne in comentarii. Sursa foto: Shutterstock.

algele pentru a îmbunătăți vederea

Ațiputeafiinteresat